Dziarsky
Administrator
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw 21:33, 22 Lut 2007 Temat postu: SDK Base i problemy z modami. |
|
|
Nie wiem czy ktoś z Was miał problem taki jak ja ale warto go opisać.
Od jakiegoś czasu zamiast uruchamiać nowy, ściągnięty mod to Steam proponował mi Ściągnięcie SDK Base.
Uznawałem to za absurd gdyż pierwsze SDK już mam i żadna wersja Base nie jest mi potrzeba.
Gdy ostatnio po formacie problem powrócił postanowiłem zainstalować (zgodnie z sugestią Steama) ten SDK Base.
Po instalacji uruchomiłem ten program i ku mojemu zdziwieniu zaczęło mi uruchamiać menu LostCoast! Okazało się, że SDK Base to test wydajnościowy Source korzystający z zasobów LostCoast (podobny test jest w Cs'ie) z możliwością wysłania wyników (średnie fps, rodzaj kompa) do Valve.
Od tego momentu Mody uruchamiają się ale dwie sprawy ciągle mnie męczą.
1. Czemu Valve przy pomocy prostej informacji nie sygnalizuje, że np. do tego moda potrzeba SDK Base?
2. Przy uruchamianiu modyfikacji ciągle widnieje info, że odpala się SDK Base.
Jeśli ktoś miał podobne problemy to sprawa się wyjaśniła - część nowych modów potrzebuje SDK Base, test wydajnościowy Source.
Post został pochwalony 0 razy
|
|