Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
killertowa
Obserwator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 2:20, 21 Sty 2007 Temat postu: CFG |
|
|
Czy ktoś wie może jak zbindować sobie bronie by nie były 2 pod jednym klawiszem? Jakoś w q3 było łatwiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dziarsky
Administrator
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie 2:27, 21 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Od jakiegoś czasu w hl2dm bronie zostały rozdzielone. Teraz każda broń jest pod oddzielnym klawiszem do ustawienia. Zerknij do klawiszologii i poustawiaj sobie wszystko. W tym momencie nie trzeba już bindować broni bezpośrednio w pliku cfg (wcześniej zresztą nie było to możliwe).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
de_MarK
Nowicjusz
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 10:00, 21 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Gwoli sprostowania i uściślenia - bezpośrednie bindowanie broni w plikach .cfg jest możliwe od zawsze. Możliwość bindowania w menu pojawiła się z kolei wraz z dużym update na potrzeby turnieju FIOS Grand. Wtedy też usunięto część bugów i exploitów jak fast grav i fast shotgun.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dziarsky
Administrator
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie 13:09, 21 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: | bezpośrednie bindowanie broni w plikach .cfg jest możliwe od zawsze. |
W zasadzie tak, ale było to odbiciem poprzednich ustawień w menu więc sprowadzało się to co bindowania grup broni.
Zastanawiam się teraz czy nie warto by było zebrać w jakiś tematach przydatnych komend po stronie gracza i dla serwerów. Zrealizuję to .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Linka
Administrator
Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 13:19, 21 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Tutaj są wszystkie komendy konsoli Steam'a.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dziarsky
Administrator
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie 13:46, 21 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Linka napisał: | Tutaj są wszystkie komendy konsoli Steam'a.
[link widoczny dla zalogowanych] |
Część to cs'owskie komendy, szczególnie te "ruchowe". Nie da się ich zastosować do hl2dm, ot czasem coś tam się uda. Reszta to oczywiście efekty techniczne.
Kiedyś istniało forum nonsteam.xp.pl i tam było wiele przykładów komend stricte do hl2dm choćby lista nazw broni, któe można ustawic jako startowe zamiast gravguna. Nawet to stosowałem ale już mi z pamięci wyleciało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
killertowa
Obserwator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:12, 25 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Dziarsky napisał: | Od jakiegoś czasu w hl2dm bronie zostały rozdzielone. Teraz każda broń jest pod oddzielnym klawiszem do ustawienia. Zerknij do klawiszologii i poustawiaj sobie wszystko. |
Dzięki za info.
Właśnie wczoraj latałem z nowymi ustawieniami. Jest dobrze, ale nie jest łatwo bo teraz mi się giwery mylą
Dalej jednak nie jarzę jak można w szybki sposób miotać granatami.
Zauważyłem tylko, że chyba co niektórzy, odradzają się od razu z granatem w garści, zamiast domyślnym GG.
Linka coś pisałeś mi w czasie gry, że nie muszę rzucać granatem o ziemię i go potem łapać. Wspominałeś coś o użyciu PPM. Tylko, że ja pod PPM mam skok i nie wiem co tam było domyślnie.
Generalnie mysz ma skonfigurowaną tak: LPM – podstawowy strzał; PPM – skok; środkowy – strzał alternatywny (np. wyrzucenie granatnika z MSG).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dziarsky
Administrator
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw 17:41, 25 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Przy miotaniu granatów:
Alt-fire z granatem (u ciebie więc środkowy myszy) i sekundę później przełączasz na grav_gun i łapiesz granat. To może być nawet szybciej niż sekundę. Da się to zrobić tak szybko, że nie widać wylatującego granatu a już mamy go w grav_gunie .
Jeśli natomiast zrobimy to za szybko to jedynie przełączymy na pusty grav_gun i ponownie musimy przełączyć na granat i powtórzyć sytuację (jest to na tyle upierdliwe, że powrót do granata zajmuje animacjom więcej czasu niż ta cała wcześniejsza operacja).
Start z granatem w dłoni:
Możliwe dzięki wpisowi: cl_defaultweapon "x"
Gdzie x może być:
weapon_357
weapon_ar2
weapon_crossbow
weapon_crowbar (łom)
weapon_frag (granat)
weapon_physcannon
weapon_pistol (pistolet)
weapon_rpg
weapon_shotgun
weapon_smg1 (karabinek)
weapon_bugbait
(w nawiasach opisałem te, które są przy starcie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
killertowa
Obserwator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:51, 25 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
jesteś wielki, a nawet powiem, że dziarski z ciebie chłop
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dziarsky
Administrator
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią 0:47, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Pech chciał (jeśli można to tak nazwać), że trafiliśmy na scenę hl2dm bo w CSie to puchnie wręcz od informacji o możliwościach konsoli a tutaj dziwny zastój mimo iż gry bardzo podobne.
Nawet samo Valve podało swego czasu news o dodaniu tej komendy ale listy broni już nie uraczyliśmy. Pozostało przekopać Fora i znaleźć te zestawienie. Jakoś się udało .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|