|
Half-Life 2: Deathmatch Forum - hl2dm [PL]
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
borkowsm[PL]
Uczestnik
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:10, 10 Lut 2007 Temat postu: Anomalie dźwiękowe |
|
|
Może ktoś z Was spotkał się podczas gry (najczęściej po wybuchu beczki) z ciągłym dźwiękiem (fon. pppiiiiiiiiiiiiiiiiii), który przeszkadza lub uniemożliwia wręcz dalszą grę. Wcześniej jedynym ratunkiem było wyjście z gry (tak ja przynajmniej robiłem) i ponowne połączenie. Jeden z graczy przedstawił mi inną alternatywę, która działa w 100%. Po pojawieniu się takiej anomalii wpisujemy w konsole snd_restart jeżeli nie pomoże snd_retry. Jestem też ciekawy czy rozwiązuje to inną denerwującą rzecz, a mianowicie zdarza się najczęściej na dm_overwatch, że słyszę odpalony RPG - tak jakby został gdzieś tam wystrzelony i ciągłą pracę silnika rakiety, najsilniejszy dźwięk jest przy beczce, poniżej RPG.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dziarsky
Administrator
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw 15:19, 15 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
To typowe błędy. Dźwięk się wiesza i innego wyjścia nie ma jak jego zresetowanie.
Użycie tych komend musi pomóc.
Bardziej mnie denerwują sztywne respowny. Gdy na Overwatch ktoś nawrzuca śmieci w miejsce respownu to automatycznie się blokujemy po pojawieniu. Zakładam, ze tego nikt nie przewidział.
Powinien istnieć skrypt, który wyczuwa tą sytuację i respownuje nas ciut obok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|