Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziarsky
Administrator
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Śro 19:23, 22 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Każdy kto grał raczej tego kolesia znalazł jeśli dobrze zwiedzał grę.
Fajny motyw jakby nie było
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
arjen
Rozmowny
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 20:20, 22 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Naprawde jest taki koleś w grze? Myślałem, że to jakiś żart albo mod.
Ja jeszcze go nie spotkałem.
A tak przy okazji, właśnie gram w Stalkera i muszę przyznać, że gra mnie bardzo wciągnęła. Co prawda jest sporo bugów i niedociągnięć, jednak klimat gry pozwala naprawdę się wczuć.
Oby zakończenie mnie nie zawiodło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cr0c3r
Administrator
Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3city
|
Wysłany: Śro 20:33, 22 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
no jest. martwy, ale jest ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dziarsky
Administrator
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Śro 20:36, 22 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
arjen napisał: | Naprawde jest taki koleś w grze? Myślałem, że to jakiś żart albo mod.
Ja jeszcze go nie spotkałem. |
Dzicz. Więcej nie podpowiem .
arjen napisał: | Oby zakończenie mnie nie zawiodło |
Zależy które ?
Jeśli śledzisz na forach dyskusję o fabule i zakończeniach to powinieneś wiedzieć, że satysfakcję dają 2 prawdziwe zakończenia (w szczególności jedno).
Mogę ci jedynie powiedzieć, że ważne jest dobrze prowadzić wątek główny a pod koniec w Elektrowni zapisywać grę przy każdym zdarzeniu by mieć możliwość zobaczyć wszystko.
ps. w razie czego uderzaj po szczegóły na Priv .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arjen
Rozmowny
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:02, 22 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
cr0c3r napisał: | no jest. martwy, ale jest ;d |
Jak to!!!!! Freeman wyjdzie z każdej opresji! No, chyba że jest bez łoma
Dziarsky napisał: | Zależy które ?
Jeśli śledzisz na forach dyskusję o fabule i zakończeniach to powinieneś wiedzieć, że satysfakcję dają 2 prawdziwe zakończenia (w szczególności jedno).
Mogę ci jedynie powiedzieć, że ważne jest dobrze prowadzić wątek główny a pod koniec w Elektrowni zapisywać grę przy każdym zdarzeniu by mieć możliwość zobaczyć wszystko. |
Dzięki za info. Na razie nie szukam informacji o zakończeniu bo chcę do wszystkiego sam dojść.
Gram po raz pierwszy, więc na razie idę troche na żywioł.
(Właśnie się dowiedziałem, że spieprzyłem jednego questa. Przyjąłem zlecenie od Czachy i wyrżnąłem cały obóz Wolności )
Jak zagram kolejny raz no to wtedy już będe rozgryzał wszystkie strategie, sprawdzał każdy quest itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dziarsky
Administrator
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Śro 22:35, 22 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
arjen napisał: |
(Właśnie się dowiedziałem, że spieprzyłem jednego questa. Przyjąłem zlecenie od Czachy i wyrżnąłem cały obóz Wolności )
Jak zagram kolejny raz no to wtedy już będe rozgryzał wszystkie strategie, sprawdzał każdy quest itp. |
No najlepiej najpierw wyczerpać kontakty z powinnością a później bawić z wolnością. Ale to odkryłem grając po raz drugi więc się nie przejmuj.
Prawdziwe zakończenia też zobaczyłem za drugim razem więc życzę powodzenia .
Jak będziesz już przed elektrownią to daj mi znać a ja szybkim pytaniem przekonam się czy masz szansę na prawdziwe zakończenia i lekko zasugeruję co zrobić jeśli testu nie zdasz .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arjen
Rozmowny
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 10:47, 05 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
W końcu przeszedłem stalkera (dopiero teraz ale jakoś nie mogłem się zebrać ).
Rzeczywiście zakończenia mogą budzić kontrowersje, szczególnie te związane ze spełniaczem życzeń. Ja doszedłem do prawdziwego zakończenia w zasadzie przypadkowo. Po prostu jechałem już na resztkach życia bez apteczek i leków, więc jak tylko wchodziłem do sarkofagu to padałem. Dlatego musiałem iść na górę do laboratorium i wytłuc monoliciarzy, no i tak już zaszedłem do końca
Zakończenie przy monolicie rozczarowuje. Warto iść do końca i wybrać jedną z dwóch opcji, po której czeka nas chyba najlepszy moment w grze.
Teraz czekam z niecierpliwością na Clear Sky.
Dziarsky: miałem możliwość ospoilerowania twojego tekstu wiec to zrobiłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dziarsky
Administrator
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Wto 2:04, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Teraz czekam z niecierpliwością na Clear Sky. |
W tym temacie
[link widoczny dla zalogowanych]
trwa gorąca dyskusja o tym jak CS może wyglądać Pod koniec podłaczyłem się i zaserwowałem sporo własnych przemyśleń
[link widoczny dla zalogowanych]
Może to ruszy w takiej formie. Chciało by Wam się główkować co gdzie jest ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dziarsky dnia Śro 0:24, 13 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arjen
Rozmowny
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 19:12, 13 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Dziarsky: miałem możliwość ospoilerowania twojego tekstu wiec to zrobiłem. |
Skoro uważasz, że to konieczne to ok.
Ja uznałem, że nie ma takiej potrzeby. Gra jest na rynku już blisko rok, a napisałem tylko, że jest kilka alternatywnych zakończeń bez opisu jak one wyglądają.
Zresztą, jak widać ten wątek interesuje chyba tylko nas dwóch
A co do zagadki - przyznam, że podchwytliwa ale mam swoje przypuszczenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dziarsky
Administrator
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Śro 20:00, 13 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | A co do zagadki - przyznam, że podchwytliwa ale mam swoje przypuszczenia |
śmiało odpowiadaj . Jak zaciągnę tam kilku śmiałków z forum stalkera to będzie rywalizacja . Pomysłów na zagadki mam sporo, więc nie ma obawy .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dziarsky
Administrator
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw 0:30, 14 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Sorki ale przez przypadek zamiast cytuj kliknąłem zmień i zastąpiłem post . Na tym forum zawsze mi się mylą przyciski.
Cytat: | Najwyższy czas przejść Stalkera ponownie |
Oj zgadza się
Przyda ci się w tym ta mapka
[link widoczny dla zalogowanych]
I ta strona
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzięki temu niczego nie przeoczysz .
ps. Polecam za drugim razem przed wejściem do elektrowni wrócić się dla jakichś pozostałych zadanek pobocznych i zwiedzić sobie Zonę ponownie. Można wtedy znaleźć więcej anomalii i mutantów (szczególnie Dolina Mroku za drugim razem potrafi zrzucić kapcie )
ps.2. Używasz jakiś modów jak np. na powiększanie plecaka do 150kg? Jak nie to polecam - niezbędne!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arjen
Rozmowny
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 21:00, 14 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Rzeczywiście, zwiększenie udźwigu to konieczność. Myślałem już o tym poprzednio ale nie chciałem zaczynać gry od nowa.
A możesz polecić jakiś konkretny, sprawdzony mod, który nie powoduje błędów w grze?
Jestem trochę ostrożny jeśli chodzi o modyfikacje bo mam niemiłe doświadczenia z modami do gier RPG.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dziarsky
Administrator
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw 22:26, 14 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Podstawowa zasada - Mod nie powoduje problemów gdy po jego dodaniu zaczynamy grę od początku. Często ludzie myślą że coś mod kopie w grze a to co obserwują to niezgodność informacji zapisanej w oryginalnych saveach z tym co chce wykonać mod po jego dodaniu do gry. Trzeba więc ruszyć od "new game" by z modem spokojnie grać.
Co za tym idzie trzeba też na spokojnie poświęcić trochę czasu i przyglądnąć się temu co wrzuciliśmy i zdecydować na początku, że chcemy coś wywalić zmienić bo później wizja nadrabiania dużego fragmentu gry to koszmar.
Mała sugestia na starcie:
1. [link widoczny dla zalogowanych]
Ten mały programik wrzuca zoptymalizowane shadery przez co gra ciut lepiej chodzi i czasem ponoć lepiej wygląda. Zmiany kosmetyczne są w sumie niewidoczne ale wydajność u mnie faktycznie minimalnie skoczyła - gra nie cięła jak miałem kiedyś mniej ramu a to oznacza, że zajmowała mniej zasobów.
2. Druga propozycja to przeinstalowanie gry i wrzucenie patcha 1.0004 pl zamiast najnowszego. Nie wiedzieć czemu (1.0005 poprawia tylko multiplayera) duża cześć modów nie radzi sobie z tym najnowszym.
Teraz czas na mody:
Proponuję zestawik trzech modów, które nie zmieniają gry tylko poprawiają parę niuansów.
Tutaj wyjaśniłem co zmienić i jak się przygotować
[link widoczny dla zalogowanych]
Endurance1.1. - Zwiększony plecak do 150kg
[link widoczny dla zalogowanych]
DreamMod - gdy nie chcemy się gdzieś wpakować nocą to przesypiamy ją
[link widoczny dla zalogowanych]
No Time Limits - Wyłącza limit czasowy na poboczne zadanka.
[link widoczny dla zalogowanych]
Podsumowując:
Zgodnie z tematem "jak dodawać mody" liczy się folder gamedata (poczytasz sobie tam o nim). Aby zrezygnować z modyfikacji lub by wprowadzić inną na zmianę wystarczy albo przenieść ten folder albo zmienić jego nazwę np. gamedata_old i wtedy wrzucić nowy.
Można wrzucać kilka modów na raz i raczej nie powinny się "gryźć" ich pliki. Ta garść modów, która zaproponowałem się nie gryzie.
Na forum.stalker.pl znajdziesz całą masę różnych modów. Każdy temat czytaj dokładnie do końca gdyż z czasem wychodzą dodatki (ktoś dopisze link) lub poda jakąś radę. czasem też ktoś napisze, że mod działał tylko do wersji 1.0003 i nie ma co się na niego napalać.
Ja osobiście unikam kombajnów takich jak ABC i inne takie. Skusiłbym się jeszcze na mod co dodaje do sprzedawców na starcie wszystkie przedmioty, pozwala naprawiać bronie i zbroje oraz dodaje pojazdy (niestety większość tego co wymieniłem teraz jest jedynie częścią tych kombajnów :/).
Powodzenia, możesz pytać w każdej chwili jakby coś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arjen
Rozmowny
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 0:10, 15 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Dzięki za wyczerpującą odpowiedź.
Na pewno zainstaluje Endurance i No Time Limits, te są chyba najbardziej przydatne. Może jeszcze znajdę coś ciekawego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|